PROČ?

Proč podnikám v síťovém marketingu?

Proč, i přes veškeré neúspěchy a kopance v minulosti, jsem nevzdal hledání síťového marketingu, který by mi vyhovoval?

Poradenství bz poradců.

Poradenství bez poradců.

Jako finanční poradce jsem už několik let přesvědčený, že svět a technologie se mění rychleji, než lidé dokáží zpracovat. Klienti už nechtějí, aby k nim chodil poradce domů. Stále více lidí hledá informace na internetu a tam i některé produkty nakupují.

Poradenským firmám trvá neúnosně dlouho, než se těmto změnám přizpůsobí. A když konečně přijdou s inovativním řešením, poradcům trvá několik měsíců i let, než se s novým způsobem práce vyrovnají. (Samozřejmě ne všichni, ale velké procento z nich.)
Další kámen úrazu je legislativa a různá nařízení, které v této oblasti neustále brzdí a komplikují nové trendy.
Když se podíváte na svou profesi, sečtete všechny plusy a mínusy, k tomu přidáte svůj věk, možná dojdete ke stejnému závěru jako já. Do budoucna to chce popřemýšlet nad zásadní změnou.
Najít odvětví, které je jednoduché pro velké procento lidí, které není tak svazováno evropskými nařízeními a nařízeními centrálních bank, odvětví které vám dává svobodu a zároveň odvětví, které dokáže rychle reagovat na technologické změny dnešní doby. Prostě něco, co má budoucnost.
To vše, z mého pohledu, splňuje síťový marketing. Zásadním úkolem je jen vybrat správnou firmu. Mě se to povedlo až na podruhé a pomohl mi člověk, kterému věřím.

Tolik o mě a mých „proč?“.

Pojďme se podívat do budoucnosti.

Vše, co teď řeknu nebo napíšu, plyne z mého přesvědčení a nemusí se tedy 100% shodovat s vaší budoucí realitou nebo vašimi zkušenostmi. Vycházím ale z faktů, která jsou veřejně dostupná, ze svých zkušeností v podnikatelském i korporátním prostředí i ze zkušeností mé ženy, která vede se svým společníkem, už 25 let velmi úspěšnou firmu.


Jak se dívá do budoucna majitel firmy, která přichází na trh s novým produktem?

Uvést nový produkt na trh je stále dražší. Mzdy zaměstnanců, dealerů a reklama v médiích, spolkne obrovskou část peněz, které firma vydělá. Zaměstnanci chtějí stále více peněz. A to nemluvím o odvodech státu a pojišťovnám. Miliony za reklamu v televizi a na internetu se často nevrátí.
(Také posouváte reklamy, které otravně přerušují napínavý film?)
To je důvod, proč stále více firem používá k uvedení nových výrobků na trh síťový marketing. Pokud si myslíte, že se s nabídkami na výdělek formou marketingu roztrhl pytel a jsou už otravné, počkejme si dalších 20 let.
V případě síťového marketingu, totiž firma platí jen za skutečně odvedenou práci, která přináší zisk ve formě obratu z prodaného zboží. Navíc šetří miliardy za reklamu po celém světě, které může rozdělit mezi lidi, kteří každý den šíří povědomí o výrobcích mezi své přátele.
Představte si situaci, kdy má firma například půl milionu členů po celém světě a zavádí na trh nový produkt. Co udělá taková síť lidí s produktem? Okamžitě ho s nadšením sami vyzkouší a vzápětí doporučí svým zákazníkům. Kolik by stála reklama v televizi, aby byla vysílána po celém světě? Kolik by firma musela zaplatit některé mediálně známé osobnosti, která by v reklamě v několika světových jazycích, prezentovala tento nový produkt? Byly by to miliardy. Kdo takovou reklamu zaplatí? Odpověď nechám na vás.
Všechny tyto aspekty podnikání vedou stále více firem k tomu, že začínají tvořit sítě uživatelů.

IQOS

Například takový Iqos. Přiveď tři lidi a dostaneš nový přístroj, který tě pomalu a jistě zabije, zdarma.

TWISTO

Karta TWISTO. Také síťový marketing.

ANO. I to je síťový marketing a možná jste jeho součástí, aniž byste si to uvědomovali.


Pohled do budoucnosti zaměstnance a OSVČ je trochu jiný.

Bez ohledu na to, zda bude další vlna COVIDU, jiné bakterie nebo něčeho úplně jiného, člověka postupně nahrazují stroje. Pokladní v obchodech mizí a nahrazují je platební automaty. Skladníky roboti. Auta, letadla, lodě, traktory, kombajny a mohl bych jmenovat do nekonečna, jsou stroje, které dnes řídí miliony lidí po celém světě. Co budou všichni dělat, až je nahradí stroje?
Mohlo by to vypadat takto?

Doufejme že ne. Kdo by to všechno zaplatil? Lidé budou donuceni, naučit se dělat něco úplně jiného.
Otázkou tedy je: Bude lepší čekat a až to přijde, hledat si práci a rychle se učit něco úplně jiného? Nebo je lepší už nyní hledat nové způsoby, jak si vydělat peníze dnes i v budoucnu?

I do síťového marketingu přichází stále nové technologie.
K prezentaci produktů sloužily nejprve desky s obrázky. Pak přišly audiokazety. Později DVD. Dnes online prezentace v PowerPointu a úplně nově, zatím jen v DuoLife S.A., (schválně říkám zatím) marketingový nástroj s názvem Virtual Presenter.

Virtual Presenter

Převratný nástroj pro prezentaci produktů.

Proč technologie promlouvá i do podnikání, které je postaveno na doporučení? Protože je levnější a efektivnější vytvořit nástroje, které školí a prezentují za vás, než neustále školit nové lidi, kteří si své znalosti ve finále odnesou někam jinam.
Virtual Presenter vás sám učí, jak ho používat a následně prezentuje produkty i firmu on-line. Zní to neuvěřitelně? To je nový svět s technologiemi.
Ještě před pár měsíci by mě nenapadlo, že něco takového budu moci využívat. Ale dnes jsem si jistý, že brzy přijde další technologická vychytávka, která naši práci ještě více ulehčí a zefektivní. Vývoj nezadržíme, bude tedy nezbytné se mu přizpůsobit.


Splňte si své sny

Snít je třeba, ale s rozumem!

V minulosti začínalo hodně lidí v síťovém marketingu s vidinou rychlého zbohatnutí. Ani já nebyl výjimkou. Několika málo jedincům se tento sen splnil. Většina lidí pracuje každý den a jen díky tomu, má nadstandardní příjmy. Mnoho lidí ale také narazilo a s touto prací rychle skončilo. I dnes takoví do našich řad přichází. Přijdou s vidinou velikých peněz. Když se jim tato vidina rozplývá v nedohlednu, začnou tvrdit, že síťový marketing nefunguje. Mysleli si totiž, že rychle zbohatnou bez práce a osobního nasazení. NE, bez toho to opravdu nefunguje! Podnikání v síťovém marketingu se nijak neliší od jakéhokoliv jiného podnikání. Musíme mu dát čas a energii. Musíme se neustále vzdělávat. Ale na rozdíl od jiných odvětví, se učíme rychle a snadno. Na rozdíl od chirurga, nemusíme léta studovat. Stačí nám pár základních dovedností a vlastní zkušenost s produkty, které prezentujeme.

Na závěr, jde tedy jen o to, zda budete čekat, až vás nahradí robot nebo někdo mladší, levnější, vzdělanější a výkonnější, protože práce bude málo a lidí ochotných pracovat za nižší mzdu stále více… nebo už nyní se při své práci začnete učit nové dovednosti a vytvoříte si tak další vrátka, kterými můžete kdykoli projít na novou, technologiemi dlážděnou cestu životem, kde bude váš příjem omezen jen vámi samými.

Jak poznat tu pravou příležitost?

Zaklepu jednou. Pak půjdu dál.

Příležitost změnit život, vám právě klepe na dveře. Je jen na vás, zda ji pustíte dál.

Mějte se hezky. Jirka Jung

Vstupte na mé partnerské stránky.

Finanční a investiční poradce.
Komentáře